Головна сторінка компанії Говерла
RU
UA

25.09.2017 15:09

Про що може розповісти шум в передній підвісці? Заміна кульової опори

шум в передній подвісці

Часто буває, якщо шум не призводить до відмови автомобіля, водій, швидше за все, проігнорує його. Дивні звуки двигуна мають тенденцію з'являтися та зникати. Проте, гул є певним сигналом про те, що щось не так з автомобілем. Існує безліч звуків, що свідчать про наявність більш-менш серйозних проблем. Спробуємо ж розібратися в тих, які стосуються передньої підвіски автомобіля і зустрічаються найчастіше.

Шрус. При несправному шурсі ви будете чітко чути клацання, які посилюються, якщо на холостих обертах крутити рульовим колесом вліво або вправо.

Кульові опори. Стук або скрип під час водіння автомобіля по нерівній дорозі вказує на несправності цієї деталі. Проблема може привести до сильного вивертання рульового колеса і, як наслідок, автомобіль падає на асфальт.

Піввісь (приводний вал). Сильний наростаючий гул при збільшенні швидкості свідчить про несправності приводного вала. Піввісь має слабке місце - підшипник. Його слід полагодити протягом найближчого місяця або зробити заміну разом з приводним валом.

Рульове управління. Скрип при повороті керма в різні боки може свідчити про знос редуктора. Іноді, для вирішення проблеми достатньо провести регулювання рульового управління та змастити рульовий вал. Якщо ви чуєте стукіт від рульової тяги і наконечників під час водіння машини по нерівній дорозі, потрібно терміново провести заміну цих деталей.

Ступичні підшипники. Надмірний люфт в підшипнику маточини може створювати невеликий стукіт, а стирання роликів підшипника і бігової доріжки сепараторів - шум. Щоб перевірити, потрібно підняти домкратом ліву сторону машини і різко покрутити колесо. Якщо ви почули металевий гул - потрібно провести заміну підшипника, якщо колесо хитається- потрібно усунути люфт в підшипнику маточини.

Амортизатори. Несправні амортизатори можуть виробляти стук ти скрипіти через витікання масла, стирання гумових втулок і подушок. Щоб перевірити справність цих деталей, ви можете розгойдати автомобіль, якщо після припинення коливання не припинилися, значить існує проблема. Різке натискання на гальма може призвести до збільшення гальмового шляху вдвічі.

Зчеплення. Шум в зчепленні може лунати через знос вижимних підшипників або замаслення фрикційних накладок. Якщо ж ви чуєте стук - це може свідчити про знос вижимного диска.

Професійна діагностика - це кращий спосіб перевірити стан всіх деталей автомобіля. Ігнорування шуму не змусить проблему безслідно зникнути. Затримка в якісній діагностиці та ремонті може лише погіршити стан машини, а це зазвичай призводить до більш тривалого і дорогого ремонту.