Головна сторінка компанії Говерла
RU
UA

01.08.2017 19:41

Коли потрібна заміна рульової рейки

заміна рульової рейки

Керування автомобілем повинно бути безпечним як для самого водія, так і для інших учасників дорожнього руху. Тому проблеми з вузлами керування автомобілем повинні вирішуватися негайно.

Ознаки несправності і можливі причини їх появи

Як правило, заміна рульової рейки стає необхідною при прояві таких ознак:

  • збільшенні вільного ходу. Те, що збільшився люфт рульової тяги викликається або зносом сайлентблоків, слабким кріпленням опор в поворотному кулаці, або зростанням зазору між рейкою і її упорами;
  • появі стуку або шуму в районі вузла управління. Могли зноситися тягові сайлентблоки або кульові опори, вал шестерні перестав бути надійно зафіксованим по відношенню до валу колонки. Швидше ж за все, з'явився зазор між упором і рейкою, або стався знос пластикових втулок;
  • тугому обертанні. Застарілий рульовий люфт є, швидше за все, наслідком того, що пошкоджена втулка. Не виключено також, що поламалися підшипники стійки або кульова опора.

З'ясувавши, що проблема існує і вирішивши перейти до зняття механізму, варто вдатися до використання опису цієї процедури. Досить детально цей процес викладено, за звичай, в сервісній документації.

Якщо вдатися до цього засобу не вдалося, то робляться такі дії:

  • з'ясовується, яка рульова рейка, з гідропідсилювачем або електропідсилювачем, або з простим рейковим механізмом, встановлена ​​на автомобілі;
  • виходячи з цього, робляться подальші кроки, відмінні для кожного типу механізму.

Як проводиться зняття

Якщо доведеться мати справу з простим рейковим механізмом, то виробляються такі послідовні операції:

  • звільняються кріплення, які утримують кермові наконечники;
  • послаблюються болти, якими механізм кріпиться до кузова автомашини;
  • проводиться зняття карданного зачеплення, неважливо, через яку сторону.

При наявності гідропідсилювача виробляються такі дії:

  • проводиться вивільнення трубок високого тиску;
  • вільна чиста місткість заповнюється зливом робочої рідини гідропідсилювача.

Маючи справу з гідравлічним електропідсилювачем, швидше за все, доведеться вдатися до допомоги спеціалістів. Звернення в сервісний центр є досить розумним виходом, так як доведеться віконати демонтаж підрамника автомашини.

Встановлюємо самостійно

У процесі проведення заміни установку нового механізму проводять в такому порядку:

  • перевірка рульових тяг повинна показати, що вони розташовуються в колишньому положенні;
  • проводиться розміщення встановлюється вузла справа;
  • виконується з'єднання вала встановлюється механізму і нижнього карданного шарніра, затягується болт рульової сошки;
  • за допомогою нових кілець ущільнювачів під'єднують трубопроводи, вирівнюють в кронштейнах з подальшим затягуванням кріплення;
  • встановлюються і затягуються кронштейни кріплення;
  • виконується розміщення рульових тяг на поворотних важелях і закріплення гайками;
  • заливається робоча рідина в ГУР.

Своєчасне обслуговування та встановлення нових захисних елементів керування автомобілем замість поламаних, проведення балансування шин позбавлять від необхідності частого проведення описаної заміни.

Тих, кого цікавить ремонт амортизаторів, відсилаємо до статті «Заміна амортизаторів».