Головна сторінка компанії Говерла
RU
UA

19.12.2016 12:25

Ремонт ходової частини: перші симптоми несправностей і їх діагностика

Ремонт ходової частини автомобіля
Ходова частина — це складна система, від технологічного стану якої залежить керованість сучасного автомобіля і безпечність його експлуатації.
Ходова складається з таких елементів:
 
• підвіски;
• коліс і мостів;
• рами або кузова.
 
Підвіска пом'якшує нерівності дорожнього полотна. Вона використовується для нейтралізації ударів від ям та вибоїн на дорозі. Механізм пом'якшує жорстке зчеплення між кузовом і колесами за рахунок підключення до системи інших деталей. Розрізняють два основних типи підвіски: незалежна і залежна. Задні колеса залежної системи пов'язані між собою сполучною балкою. Відповідно, при відсутності балки підвіска називається незалежною.

Міст — це деталь, яка з'єднує два колеса і виконує функцію опори для автомобіля. Мости кріпляться до рами (вантажний транспорт) або ж до кузова (легковий транспорт).

З метою гарантії безпечного використання автомобіля, а також для збільшення тривалості терміну його експлуатації, рекомендується проводити своєчасну діагностику і ремонт ходової частини.

Діагностика ходової автомобіля

 

Будь-яка поломка ходової частини може призвести до аварійної ситуації. Проблеми з системою проявляються по-різному:

 

1. Нехарактерне тремтіння і западання педалі гальма, мимовільне відхилення від курсу, скрегіт, збільшення гальмівного шляху — це все «симптоми» зносу гальмівних колодок.

2. Збільшення «прокрутки» керма, уповільнена реакція системи управління.

3. Стукіт рульової рейки на поворотах і на нерівній дорозі. Якщо звук періодично «віддає» на кузов — значить, проблема полягає у несправності амортизаторів.

4. Гудіння на швидкості понад 80 км / год. Виникає після пошкодження підшипників ступиці.

5. «Хрустіння» коліс при повороті, навіть на малих швидкостях. Може бути наслідком поломки шарнірів рівних кутових швидкостей.

6. Нестійкість машини на дорозі.

7. Відхилення у бік на повороті.

 

На СТО «Говерла» кваліфіковані співробітники проведуть комплексну перевірку ходової автомобіля з використанням сучасного діагностичного обладнання. Діагностика включає в себе такі етапи:

 

  • загальна перевірка мостів автомобіля;

  • діагностика амортизаторів, пружин;

  • перевірка опорних чашок на цілісність;

  • вимір люфтів у шарових опорах і рульових наконечниках;

  • перевірка шарнірів рівних кутових швидкостей ( «гранати»);

  • діагностика рульового механізму і рульових рейок;

  • аналіз стану сайлентблоков;

  • діагностика підшипників ступиць;

  • перевірка гальмівної системи автомобіля.

     

Результати заносяться до бланку діагностичного листа. На підставі висновку діагностів формується перелік необхідних робіт і обчислюється вартість ремонту ходової частини.

 

Залежно від умов експлуатації транспортного засобу, змінюється термін служби коліс і інших деталей. Чим жорсткіші умови — тим менше цей період. Щоб зберегти підвіску та інші елементи ходової у хорошому стані, необхідно дбайливо ставитися до свого автомобіля, вчасно проходити технічне обслуговування і звертати увагу на роботу всіх деталей механізмів. Постійна турбота про машину заощадить ваш час і гроші в майбутньому, запобігши витратам на дорогий масштабний ремонт.

 

Для проходження технічного обслуговування на СТО «Говерла» ви можете записатися на ремонт ходової онлайн. Зручна форма реєстрації дозволить вам вибрати найкращий момент для візиту на автосервіс і заощадити час у черзі.