Головна сторінка компанії Говерла
RU
UA

14.12.2016 14:25

Принцип роботи, діагностика і ремонт системи подачі палива

Ремонт системи подачі палива

Паливно-повітряна система автомобіля виконує функцію доставки суміші повітря і пального у двигун. Порушення її функціоналу тягне за собою підвищену витрату палива або ж повне припинення його подачі до камери згоряння. Ремонт паливної системи починається з діагностики механізму впорскування. Неполадки механізму призводять до порушення пропорцій складу робочої суміші.
 

У сучасному автомобілі передбачено наявність окремої форсунки для кожного з циліндрів двигуна. Через механізм паливо подається в камеру згоряння, де відбувається процес виділення енергії. Такий принцип роботи є характерним для дизельних двигунів. Деякі виробники встановлюють аналогічну систему і на бензинові мотори. При цьому різниця між дизелем і бензином полягає у способі підпалу: для бензину використовується свіча запалювання, а дизпаливо спалахує самостійно, від високого тиску. Система впорскування дозволяє економити пальне, проте через складну конструкцію вона не знайшла широкого застосування у бензинових моторах.

Для діагностики і ремонту паливної системи на СТО «Говерла» використовують спеціальне обладнання — стенди та сканери. Перевірку рекомендується проходити кожні 25-30 тис. км пробігу. Несправність механізму, що забезпечує автомобіль пальним, тягне за собою відмову і поломку інших робочих вузлів двигуна.

Забруднення і промивка форсунок інжектора

 

Крізь отвори форсунки в камеру згоряння подається робоча суміш з пального і повітря під високим тиском. У механізмі паливної системи з часом накопичуються різного роду забруднення. Причинами процесу є особливості хімічного складу палива, а також різкі перепади температури. При використанні якісного дизеля інжектор служить довше, але все одно рано чи пізно деталі засмічуються. Отвори подачі палива дуже малі, їх діаметр вимірюється частками міліметра. Найпростіший спосіб боротьби з забрудненнями — промивка форсунок спеціальною рідиною. Знімати деталі при цьому не потрібно. Більш складний спосіб — очищення форсунок ультразвуком на спеціальному стенді. Ультразвук видаляє максимальну кількість забруднень, а в процесі зняття деталей можуть бути виявлені неполадки усіх відділів вузла.

Принцип роботи паливних насосів

 

Пальне потрапляє в форсунки інжектора або в карбюратор (в залежності від типу двигуна) за допомогою насосу. Діагностика роботи цього механізму — важливий етап перевірки паливної системи в цілому.

Насоси бувають з різним типом приводу:

 

  • механічним;

  • електричним.

 

Механічний привід від розподільного вала використовується у карбюраторному двигуні. Сам насос при цьому розташовується зверху над мотором.

Електронасоси використовуються в бензинових ДВС розподіленого вприску. Система працює наступним чином: електронасос, розміщений у баку або паливопроводі, подає пальне до насоса високого тиску, який, в свою чергу, підключений до мотора. Така схема дозволяє краще охолоджувати двигун, а відсутність магістралі всмоктування скорочує до мінімуму втрати пального.

 

Ремонт авто в Україні, заміна фільтрів і масла, комп'ютерна діагностика механізмів і систем автомобіля - це профіль автоцентру Говерла. Звертайтеся, наші фахівці проведуть будь-які види робіт якісно та в короткі терміни.