Головна сторінка компанії Говерла
RU
UA

18.10.2016 17:01

Розвал-сходження: що це таке, навіщо і як його регулювати?

Регулировка развала-схождения колес автомобиля Проблеми з розвалом-сходженням - поширена причина звернення на станцію технічного обслуговування. Деякі автолюбителі помилково уявляють, що досвідчений майстер може відрегулювати положення коліс «на око». А насправді відхилення навіть в півградуса може стати причиною серйозних неприємностей. Тому варто провести повну діагностику ходової автомобіля і тільки потім приступати до регулювання розвалу-сходження.

Коли робити розвал-сходження?

Є кілька причин, що сигналізують про необхідність візиту на станцію технічного обслуговування:​

  • зам'явся диск після «заїзду» у велику яму;
  • проведено ремонт ходової (заміна сайлентблоков, важелів підвіски, наконечників рульової тяги і т. Д.);
  • змінився кліренс авто;
  • помічений швидкий і нерівномірний знос покришок;
  • кермо трохи відхиляється в сторону при рівному положенні машини.

За що відповідають кути установки коліс?

Розвал - це кут, що утворюється між площиною колеса і площиною, перпендикулярної до поверхні дороги. Основне його призначення - зменшити передачу на кермо вібрацій, які виникають під час наїзду на невеликі нерівності дороги. Завдяки нахилу шин коливання не доходять до рульової трапеції, а гасяться пружністю покришок. Сходження - це кут між напрямком руху і площиною обертання обода. Нерівномірний або занадто швидкий знос протекторів в основному є наслідком неправильного виставленого сходження. Іноді показник вимірюють в міліметрах. В такому випадку цифра позначає різницю відстані між задніми і передніми крайками коліс. Цікаво знати: при показнику 5 мм (або більше) шини автомобіля зітруться всього за 1000 км пробігу.

Від грамотно проведеної регулювання цих кутів залежить довговічність служби автомобільних шин, а також надійність рульової системи і підвіски машини.

Фахівці СТО «Говерла» за допомогою сучасного обладнання проведуть вимірювання і регулювання кутів нахилу коліс з максимально високою точністю. Перед діагностикою майстер оглядає шини і ходову. Необхідно, щоб тиск в шинах було однаковим, колісні диски повинні володіти аналогічними параметрами (діаметром, «вильотом», шириною), покришки повинні бути однієї моделі і розміру. Після проходження стенду кожен клієнт СТО отримує лист-роздруківку з зазначенням значень всіх кутів (до і після проведених робіт). Станція технічного обслуговування «Говерла» - кращий вибір для регулювання розвалу-сходження коліс Вашого автомобіля!