29.09.2016 20:55
Форсунками називаються клапани для точної подачі і розпилення палива. У процесі роботи деталі засмічуються, і через кожних 20-30 тис. км пробігу їх необхідно прочищати. Спочатку витрата палива без видимих причин збільшується, потім з'являється нехарактерний неприємний запах відпрацьованого диму, детонація, погано запускається мотор, один або пара циліндрів перестають працювати на холостому ходу.
Існує 2 способи вирішення проблеми:
При використанні рідини для чистки форсунок деталі не знімають з машини. До системи підключається промивна установка, за допомогою якої рідина впливає на клапани інжектора і розчиняє засмічення. Ефект найбільше залежить від якості використовуваної рідини. Систему подачі палива відключають під час роботи, щоб стороння речовина не потрапило в бензобак. Спосіб корисний також тим, що рідина розчиняє нагар в камері згоряння.
При ультразвуковому методі деталі знімають. Потім розпилювачі занурюють в очисний розчин, крізь який проходить ультразвук. Для проведення процедури використовують спеціальний стенд. Цей метод набагато ефективніше, ніж попередній. Ультразвук справляється навіть з дуже сильним забрудненням, але ніякого бонусного очищення інших деталей автомобіля (як при використанні рідини) не відбувається.
Дизельні розпилювачі палива працюють в умовах контрасту температур під високим тиском. Забруднення, які виникають в процесі охолодження, значно погіршують показники пропускної здатності каналу. Тому фахівці рекомендують проводити чистку форсунок дизеля раз на 10-15 тис. км. пробігу. При промиванні розпилювачів використовують речовину під назвою "сольвент". Для очищення на стенді деталі демонтують. При невеликому забрудненні або в цілях профілактики мотор підключають до спеціальної промивної установки.
Чистка форсунок після кожних 20 тис. км. пробігу - ефективний спосіб зберегти розпилювачі інжектора у відмінному стані на довгі роки. Звертайтеся на СТО «Говерла», і ми проведемо промивку форсунок будь-якої марки швидко і якісно!