Головна сторінка компанії Говерла
RU
UA

18.09.2017 18:17

Ремонт коробки автомат

ремонт коробки автомат

Коробка передач (КПП) є важливою конструкцією в будові автомобіля і одним з найдорожчих компонентів в ремонті транспортного засобу. КПП передає потужність двигуна до ведучих коліс, в зв'язку з чим відбувається збільшення / зменшення, зміна напрямку обертаючого моменту. Коробка передач машини може бути механічною (МКПП) або автоматичною (АКПП). Кожна з них має свої переваги і недоліки.

Різні звуки при водінні автомобіля можуть свідчити про різного роду несправності. При багаторічній посиленій експлуатації трансмісія може дати збій, тому важливо уважно стежити за її станом. Ремонт агрегату краще довірити професіоналам, оскільки це дуже складна конструкція від якості роботи якої залежить зручність в експлуатації та безпека поїздки. Шум в КПП може бути як технологічною характеристикою коробки, так і поломкою. Якщо у вашого автомобіля стукає коробка автомат проблема полягає в наступному:

  • непомірне тертя механізмів. Шестерні трансмісії можуть не працювати коректно в нормальному режимі;
  • стирання одного з елементів головної пари, утворюючи люфт в роботі;
  • пошкодження основних робочих механізмів;
  • слабке кріплення піввісь;
  • вийшли з ладу підшипники;
  • несправність вилок передач. Відбувається скидання передач в мимовільному режимі.
  • знос фрикційних дисків, що спричиняє вироблення металевого стуку;
  • засміченість та неякісне масло;

Вартість ремонту автоматичної коробки передач істотно вище, ніж механічної. МКПП досить надійна і витривала, ціна відновлення її набагато нижче.

Якщо ви чуєте шум в механічній трансмісії, це може бути причиною наступного:

  • знос коробки передач;
  • використання масла поганої якості;
  • використання під час ремонту запчастин, що не підходять;
  • пошкодження зубців супроводжуватися стуком в режимі високих навантажень;
  • надмірна експлуатація КПП.

Гул в коробці передач може з'являтися в різних станах - в нейтральному положенні, при включенні передач, при роботі коробки. Досить часто за шум трансмісії приймають гул від підшипників, шин, двигуна і системи випуску відпрацьованих газів. Інтенсивність шуму може залежати від простору в автомобілі і шумоізолюючого матеріалу. Крім того, всі шестеренні механізми виробляють невеликий шум самі по собі і КПП тому не виключення. Якщо поломки незначні може бути проведене регулювання деталей приводу, підтяжка кріплення, регулювання задирок на шестернях, зачистка штоків, зварювання незначних тріщин. У важких випадках може знадобитися заміна деталей.

Якщо ви чуєте будь-які підозрілі звуки роботи свого металічного "товариша" (можливо, вам просто знадобиться заміна шарової опори), то ми рекомендуємо вам своєчасно пройти технічну діагностику.