Головна сторінка компанії Говерла
RU
UA

01.08.2017 19:23

Ремонт коробок передач

ремонт коробки передач

Поширення автоматичних коробок передач ніяк не позначилося на перевагах досвідчених водіїв, які вважають за краще механічну трансмісію. Причин декілька:

  • скорочення витрати палива;
  • великі можливості для прояву майстерності водіння;
  • порівняно невисока вартість;
  • відносна простота конструкції, що полегшує обслуговування і проведення ремонтних робіт.

Як самостійно проводиться діагностика коробок передач

Навіть порівняно простий і надійний пристрій може вийти з ладу. Точне виявлення несправності досягається тільки в результаті проведення демонтажу і розбирання вузла. Але виявити деякі несправності дозволяють шуми, що виникають при роботі вузла, про що свідчить, наприклад, недостатній рівень масла або пошкоджений підшипник. Втрата масла призводить до того, що нагріваються шестерні, виробляючи характерний шум. Руйнування зубів шестерень проявляється періодичним постукуванням. З продовженням руйнування стукіт переростає в постійний. Зазвичай це стає наслідком пристрасті до водіння в різкому стилі.

Така поширена поломка, як мимовільне вимикання, може бути наслідком того, що:

  • зносилися зуби шестерень;
  • порушено кріплення до кузова;
  • зносилася вилка перемикання; і т.д.

Зовнішні ознаки, таким чином, можуть вказувати на різні джерела несправностей. Тому роботу по виправленню бажано довірити достатньо кваліфікованим фахівцям.

Що стосується «автомата», то типовими неполадками стають:

  • вихід з ладу блоку електронного управління, що до проблем з перемиканням передач;
  • наслідки використання неякісного масла, а також порушень з його кількістю при заливці;
  • наслідки порушення правил експлуатації.

До самостійного виправлення вдаватися варто лише в найпростіших випадках.

Як самостійно провести ремонт механічної коробки передач

Рекомендовано тільки досвідченим і впевненим у своїх силах водіям. При цьому вкрай важливо не забувати про послідовне проведення всіх операцій:

  1. Зливається повністю масло. Важіль перемикання передач звільняється від троса зчеплення і тяги приводу.
  2. Проводиться перевірка, чи було проведено відключення акумуляторної батареї.
  3. Проводиться від'єднання вузла від двигуна автомобіля, від'єднання проводів і клем від самого вузла. Відкручуються ліва і задня опори двигуна. Зняття підшипників і валів супроводжується установкою на їх місце дерев'яних черевиків, щоб виключити деформацію деталей.
  4. Знімаючи деталі, бажано усувати наявні забруднення. Очищення валів варто виробляти, вдаючись до використання миючого синтетичного засобу.

Пам'ятаючи про те, що складання доведеться проводити в зворотній послідовності, варто всї зняті деталі розкласти акуратніше, щоб не ускладнювати власних подальших дій. З'ясовуючи конкретну причину несправності, деталі, що зносилися, намагаються замінити, наскільки це є можливим.

Після закінчення зборки тестування покаже, наскільки вдалося впоратися з існуючими проблемами. Якщо проблеми залишилися, звертайтеся в автосервіс, як і в випадку, коли потрібна розточування двигуна (дивіться матеріал «Гільзовка блоку циліндрів»).