Головна сторінка компанії Говерла
RU
UA

01.08.2017 19:02

Заміна амортизаторів

амортизатор для автомобіля

Кузов автомобіля під час руху піддається впливу постійних різнорідних коливань, які передаються за допомогою елементів підвіски. Щоб погасити цей руйнуючий вплив, автомобіль забезпечується амортизаторами.

Чому вони виходять з ладу і як проводиться діагностика не справності

До заміни амортизуючої системи можуть привести різні причини, частина з яких цілком під силу вчасно запобігти, скорочуючи витрати, пов'язані з експлуатацією автомашини. Найбільш популярними є:

  • не вироблена своєчасно зміна розбитих відбійників;
  • верхня опора деформована або мало місце порушення її цілісності;
  • виникла необхідність в установці нового сальника штока або клапанного механізму.

Всі перераховані причини пов'язані не стільки з природним зносом, скільки з недостатнім контролем за станом системи. Але ж провести зміну окремих елементів, що вийшли з ладу, куди економніше, ніж міняти поламаний вузол.

Орієнтовну перевірку стану можна провести:

  • за допомогою візуального огляду;
  • розгойдавши автомобіль. Повільне повернення кузова в початковий стан свідчить про справність системи.

Стендову перевірку на станції техобслуговування проводять двома способами:

  • 1. Під час активного колеса автомашини на робочих майданчиках стенду (шок-тестерах).
  • 2. Величина демпфуючого зусилля вимірюється на знятому амортизаторі.

Ремонт амортизаторів. Заміна стійок амортизатора

Встановивши, що неминуче все-таки відбулося, і заміна передніх амортизаторів необхідна, доводиться братися за справу. Звичайно, звернення в автосервіс дозволить істотно заощадити власний вільний час, але ніяк не гроші. Якщо взятися за справу власними силами, то знадобиться наявність певних навичок і завзятості, а також непоганого набору інструментів.

Автомобіль потрібно розташувати так, щоб можна було працювати під ним. Далі:

  • 1. Відкривши капот, знизити ймовірність провороту штока по осі, накинувши на нього спеціальний ключ. Гайковим ключем знімаються гайка, пружинна шайба, шайба подушки і верхня подушка кріплення.
  • 2. Забравшись під машину, відвертають дві гайки кріплення кронштейна до важеля.
  • 3. Потягнувши вниз, знімають вузол з автомашини, після чого з його штока знімається нижня подушка.
  • 4. Болт утримується від провертання за допомогою одного ключа, а другим відвертається гайка кріплення кронштейна до вузла. Проводиться витяг болта з невеликою шайбою і власне кронштейна.

Заміна задніх амортизаторів здійснюється аналогічним чином. Заміна стійок амортизатора проводиться попарно, так як при поштучному варіанті відмінності в роботі старого і нового елементів негативно вплинуть на керованість машини. У сучасних автомобілях цей елемент і пружинну підвіску об'єднали в блок, тому за допомогою спеціального картриджа легко проводиться зміна в стійці самого демпфуючого елемента.

Операції з проведення збирання ведуться в зворотному порядку. Їх полегшує наявність на кришках спеціальних міток - покажчиків напрямку установки по відношенню до кузова автомашини. Перед установкою абсолютно обов'язково проведення тестового прокачування.

Тепер ви готові своїми силами взятися за ремонт коробок передач? Скористайтеся рекомендаціями, викладеними в статті «Ремонт коробок передач».