18.10.2016 17:01
Є кілька причин, що сигналізують про необхідність візиту на станцію технічного обслуговування:
Розвал - це кут, що утворюється між площиною колеса і площиною, перпендикулярної до поверхні дороги. Основне його призначення - зменшити передачу на кермо вібрацій, які виникають під час наїзду на невеликі нерівності дороги. Завдяки нахилу шин коливання не доходять до рульової трапеції, а гасяться пружністю покришок. Сходження - це кут між напрямком руху і площиною обертання обода. Нерівномірний або занадто швидкий знос протекторів в основному є наслідком неправильного виставленого сходження. Іноді показник вимірюють в міліметрах. В такому випадку цифра позначає різницю відстані між задніми і передніми крайками коліс. Цікаво знати: при показнику 5 мм (або більше) шини автомобіля зітруться всього за 1000 км пробігу.
Від грамотно проведеної регулювання цих кутів залежить довговічність служби автомобільних шин, а також надійність рульової системи і підвіски машини.Фахівці СТО «Говерла» за допомогою сучасного обладнання проведуть вимірювання і регулювання кутів нахилу коліс з максимально високою точністю. Перед діагностикою майстер оглядає шини і ходову. Необхідно, щоб тиск в шинах було однаковим, колісні диски повинні володіти аналогічними параметрами (діаметром, «вильотом», шириною), покришки повинні бути однієї моделі і розміру. Після проходження стенду кожен клієнт СТО отримує лист-роздруківку з зазначенням значень всіх кутів (до і після проведених робіт). Станція технічного обслуговування «Говерла» - кращий вибір для регулювання розвалу-сходження коліс Вашого автомобіля!